.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق. موضع روسای جمهور فعلی و سابق درباره حمله به اسرائیل چه بود؟
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ... افشاگری درباره جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلایی در دماوند و مکان‌های مخفی در شهرستان‌ها /چه کسانی در این جلسات هستند؟
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ...(ادامه)
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد+عکس
تصویری از تیپ جدید احمدی نژاد با شلوار ورزشی و کاپشن متفاوت را منتشر شده است.(ادامه)
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت. فوری| وزیر اسبق راه و شهرسازی درگذشت
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین به میزان مشارکت در انتخابات امسال واکنش نشان داد. کنایه احمدی‌نژاد به میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین به میزان مشارکت در انتخابات امسال واکنش نشان داد.(ادامه)
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد تکذیب ادعای انصراف قالیباف از مجلس دوازدهم
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد(ادامه)
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه   قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد. مشاور قالیباف: «دکتر» از مجلس بعدی انصراف نمی‌دهد؛ عملیات حذف او از مجلس شکست خورده
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق دقایقی قبل با حضور در مدرسه میعاد تهران در محله نارمک رأی خود را به صندوق انداخت. احمدی‌نژاد هم رأی داد
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق دقایقی قبل با حضور در مدرسه میعاد تهران در محله نارمک رأی خود را به صندوق انداخت.(ادامه)
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است. طعنه منوچهر متکی به احمدی‌نژاد
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید. عکسی از کارت دانشجویی محمود احمدی‌نژاد
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکسی باورنکردنی از پوشش عجیب و غریب احمدی نژاد در آفریقا+ تصویر
تصویری بسیار عجیب و غریب از پوشش احمدی نژاد در آفریقا را مشاهده می کنید.(ادامه)
مجری برنامه تلویزیونی «و اما امروز» نسبت به سکوت رئیس جمهور اسبق کشور درباره حوادث اخیر واکنش نشان داد.

کنایه تند مجری تلویزیون به سکوت احمدی نژاد در حادثه تروریستی کرمان+ فیلم
مجری برنامه تلویزیونی «و اما امروز» نسبت به سکوت رئیس جمهور اسبق کشور درباره حوادث اخیر واکنش نشان داد. (ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
عکس دیده نشده از پوشش احمدی نژاد وقتی استاندار هاشمی بود
عکسی قدیمی از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار دولتمردانش را مشاهده کنید.(ادامه)
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد. عکسی از رویارویی عجیب مرحوم هاشمی و احمدی نژاد
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز:

برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند. پشت پرده نزدیک‌شدن برخی گروه‌ها به احمدی‌نژاد
شمال نیوز: برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند.(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
وقتی احمدی نژاد استاندار شد!+ عکس
به دنبال اعلام استان شدن اردبیل با مرکزیت این شهر، وزارت کشور در اول آذر ۱۳۷۲ اولین استاندار اردبیل را معرفی کرد. روزنامه اطلاعات ۲ آذر ۱۳۷۲ خبر معرفی استانداری محمود احمدی نژاد در ادبیل را منتشر کرد.(ادامه)
اولین عکس احمدی‌نژاد در روزنامه‌ها؛ یک تابلوی کج بالای سرش!
به دنبال اعلام استان شدن اردبیل با مرکزیت این شهر، وزارت کشور در اول آذر ۱۳۷۲ اولین استاندار اردبیل را معرفی کرد. روزنامه اطلاعات ۲ آذر ۱۳۷۲ خبر معرفی استانداری محمود احمدی نژاد در ادبیل را منتشر کرد. منبع: روزنامه اطلاعات(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
یک فعال سیاسی درباره فعالیت‌های این روزهای محمود احمدی‌نژاد صحبت کرد. فعالیت پشت‌پرده احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس؟
یک فعال سیاسی درباره فعالیت‌های این روزهای محمود احمدی‌نژاد صحبت کرد.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: مانع سفر احمدی‌نژاد به آمریکای مرکزی برطرف شد. احمدی نژاد گذرنامه اش را پس گرفت /او تعهد داد و مجوز سفر به خارج از کشور را گرفت!
کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: مانع سفر احمدی‌نژاد به آمریکای مرکزی برطرف شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 152 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.